Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Thursday, May 27, 2010

* thru my window.. *

uh..tingkap la sangat kn..ahaha..tetingkap telef0n kepit aku ni ha..saje suke-suke nak upl0ad gune telef0n.kebetulan aku keseorangan menunggu hidangan makan malam di kedai berhampiran rumah aku ni.bungkus aje..aku dengan mak baru balik dari usha-usha sofa dekat kedai perabot belakang pasar borong selayang.usha da dekat sebulan.belinya aku tak tau la bile..sekarang mak tengah tunggu dalam kereta.tengah berangan la tu.k0n0nnya da ada sofa berkenan.tapi apa-apa hal p0n kena dapatkan approval encik ayah dulu..

2 comments:

  1. whoaa..mcik..nak bli sofa baru..dahlama kte x ketemu mcik..mas, kem slm kat mcik @ dlm kete itu..

    ReplyDelete