Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Ramadhan tahun ni dah nak sampai ke penghujung. Pagi tadi aku rasa sedih pulak bila baru tersedar Ramadhan dah nak habis (puasa dah nak habis baru sedar. tapi dah nak raya lama dah aku sedar.ish..ish..). En. SDD la ni. Pagi-pagi hari dah start sedih-sedih sebab teringat arwah maknya. Ter-tempias kat aku pulak sedih tu..huhuhu..

Hm.. Dikesempatan ini (ayat...), aku pohon ampun dan maaf atas salah silap perbuatan dan terlanjur kata. Aku ucapkan 

Selamat Hari Raya Aidilfitri 

kepada kamu-kamu semua. Berhati-hati di jalan raya. Jangan makan banyak sangat masa open-house (nanti ada yang asyik ci-bi pulak).

No comments:

Post a Comment