Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Tuesday, July 27, 2010

KERINDUAN

Setelah berehat selama beberapa bulan, semalam aku sambung balek berfutsal. ouh..sungguh rindu. Walaupon agak kepancitan di tengah court itu, tapi aku gumbira..berfutsal bersama rakan-rakan..ouh..ouh lagi..ehe..harap dapat berfutsal lagi pada minggu depan dan minggu-minggu seterusnya. Supaya lemak-lemak di badan aku ni tidak lagi tepu dan degil..uhu..Dapat kuubati kerinduan pada futsal..

Seperkara lagi, aku rindukan momen-momen bersama mereka. Siapa mereka? Wanie, Belle, Ekin, Ayu, & Rien..Haih...Ayu dah selamat bergelar isteri orang. bakal ibu, InsyaAllah.. Rien bakal tamatkan zaman bujangnya pada Oktober ini, insyaAllah..bakal menyusul, Belle. Selepas itu?Antara aku, Wanie dan Ekin. Siapa? Biar masa dan keadaan yang tentukan. Tapi itu bukan permasalahannya..Masalah aku adalah aku kerinduan. Kerinduan untuk ber-hu-ha bersama mereka. ouh..sungguh..haihla...

4 comments: