Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Wednesday, July 21, 2010

Rajin

Bertepatan dengan tajuk entry kali ni, aku memang rajin. Rajin ape??Rajin update blog la..Sengal kan. kalu malas tu, berkurun la tunggu aku nak update blog nih. Tapi bile rajin, 1 hari berapa entry da berjaya aku posted..ehehe..Aku kan.. Siapa yang kenal, memang tau dah la perangai.ehehehehe...(Malu lak saye..ehehe..)

Pasal rajin ni pon ade cerita jugak. Hari Isnin lepas aku buatkan minum petang. Musti korang pikir aku uli tepung buat karipap ke donut ke. Sebenarnya aku goreng nugget aje pon.Ok la kan untuk minum petang kn..uuuu...Tiba-tiba adik aku tegur,

"Rajin angah masak. Selalu jangan harap"

Cet punye adik.. Dah aku masak pon ko nak kecoh kan. Lagipon menggoreng aje..ehehe..Tapi drama tu tak habis kat situ. Encik Ayah pulak membalas,

"Angah ko masak ikut musim"

Pek...bertepek kat dahi aku.Kan dah kene. Tu la. Malas sangat..ehehe...

p/s: Nak berbuka ape ye hari ni???

No comments:

Post a Comment