Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Tuesday, July 20, 2010

Tidak Bermaya

Haih la...hari rasa letih aje.kenapa ye?tak kan la sebab puasa?ehehe..hari ni puasa ganti yang ke-8. Means 2 days to go..10 hari???banyak-kan..ehehe..sebenarnya aku lupa+confius berapa hari sebenarnya yang aku kene qada'..tapi aku tau tak lebih dari 10 hari. so untuk play-safe aku qada' la 10 hari. Seminggu aku buat 1 @ 2 hari aje. tak mampu nak buat straight..ehehe...dugaan banyak sangat..

Lately nih, migrain aku kembali..selalunya saket sikit-sikit aje. Kali ni saket memanjang. Makan berhari jugak la.haish-la..Saket kot..Kali ni saket aku tak nak makan apa-apa ubat. Sebabnya aku pernah addicted dengan pain-killer/paracetamol..So, sekarang kalau sakit, aku minum air banyak-banyak. Aku tak tau ape kebaikan air untuk migrain aku ni. Tapi sekurang-kurangnya buat aku tak rasa nak makan apa-apa ubat.Ok la kan..

Tapi kalau puasa macam sekarang???*duduk senyap-senyap suda~~~

4 comments: