Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Thursday, August 12, 2010

Teringin~~~

Tiba-tiba masa tengah bukak puasa tadi aku bagitau mak aku teringin sangat nak makan ni:

Ikan bawal goreng
(Gambar ambik kat sini)

Tiba-tiba kan. Punya la banyak lauk pauk kat bazar, ikan goreng aje yang aku teringin.. Sempoikan.. Seyes aku teringin. Bawal goreng panas-panas makan dengan nasi panas-panas. Cicah dengan kicap campur cili api..fuhh.. Tak sabarnya aku nak makan. Akan aku usahakan jugak..

Dulu masa duduk kat Penang, selalu gak la aku makan bawal goreng nih. Bukan goreng sendiri la. Makan kat kedai di Bandar Perda. Pernah jugak makan masa berbuka puasa bersama seorang teman. Semoga puasa kali ni dapatla aku berbuka puasa dengan menu itu lagi..

No comments:

Post a Comment