Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan

Oh..kau sudah pulang. Rindunya. Aku sangat rindukan kau. 11 bulan aku menunggu kepulangan kau. Penantian itu suatu penyeksaan bagi aku. Penuh debar aku nantikan. Sangat excited.. Tak dapat aku gambarkan kegembiraan ini.

Alhamdulillah... Kite bertemu lagi..terubat rindu aku pada kau.. Walau aku tahu kehadiran kau hanya seketika, tapi aku mahu hargainya. Aku mahu masa-masa aku diisi dengan saat yang terindah bersama kau. Aku dambakan belaian manja kau. Mahu aku hayati setiap sentuhan dari kau. Aku tak mahu rugi setiap kenangan bersama kau. Nanti aku akan kecewa.

p/s: Salam Ramadhan untuk semua umat Islam. Moga peroleh keberkatan dibulan ini..

1 comment: