Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Saturday, July 3, 2010

Lamenye~~~

Lame tak weh??ade sape2 rindu??uhu..bajet ade la org nak rindu dgn kamu ye wahai Mas..Lame la pulak aku tak update blog nih...sibuk??kadang-kadang ade la masa2-nya aku sibuk..tapi ade jugak mase yang aku tak sibuk. tapi kenapa tak update ye??sebabnya setiap kali aku nak update blog ni aku mesti blur..kenapakah?gangguan jin??uish..tak ada la sampai macam tu. aku just tak tau cerita apa yang nak bagitau orang.padahal cerita banyak aje..ehehe..

ok2...jangan risau pening2 kepala bagai ye..aku akan update jugak..bertenang wahai rakyatku..eh..eh..wahai pembaca blog-ku..=)

3 comments: