Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Thursday, May 6, 2010

blogshop wanie & nina

pakat mai ramai-ramai..jangan malu. jangan segan.rapat-rapat..sila click


wanie (kawan aku dari UITM Penang sampai sekarang tau) dan kakak dia, nina mula menceburkan diri dalam dunia bisnes melalui blog ni. baca address kat atas tuh, sure dah tau ape yang dia jual kan.ya betul!mereka jual cupcakes yang comel dan sedap. sekarang kan musim makan kek cawan pulak.kek cawan ni nina buat sendiri tau.fuhh...kira wanie ni macam manager la.  (eh..ye ke?ke nina?ahaha..) so kalau kalian berminat dengan kek cawan ini tapi tak tau nak beli kat mana, atau kalian rasa kek cawan yang wanie dan nina jual ni macam sangat cantik-comel-sedap, kalian boleh terus membuat tempahan seperti arahan dalam blog mereka tu..adalah lebih baik jika kalian dapat promote pada kawan-kawan, sedara, ahli keluarga dan orang-orang sekeliling kalian..

buat masa sekarang kawasan jajahan irinacupcakes ni maseh lagi di sekitar Butterworth.mungkin terkeluar sikit la dari kawasan jajahan.apa-apa maklumat kalian boleh dapatkan melalui blog mereka.


wah...sangat promote nih.wanie...sila bagi komisen..ahaha...


wanie

2 comments:

  1. haha,ok bru sdar ada promotion kat sni. tq mas! comission 10% ek.tgok la,dpt sambutan x dlu. huhu. anyway,gmbaq hg letak tuh gmbaq nama aku kat pintu ofis dowh.ehehe..

    ReplyDelete
  2. adeh..maaf la kuaq irina @ nina plak.. aku dok edit blog.haha

    ReplyDelete