Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Sunday, September 19, 2010

Salam Aidilfitri

Alhamdulillah aku masih ada peluang untuk sambut Aidilfitri dengan keluarga tercinta. Masih lagi berkesempatan nak makan ketupat, lemang, rending dan kuih2 raya favourite aku.. Best2..
Dikesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di seluruh dunia (uuhhh...bajet satu dunia baca blog ko kan..eheh..) Termasuk kawan-kawan tersayang dan keluarga yang dikasihi.. (ayat nak gedix..uhu..)

Tahun ni macam biasa.. Aku beraya kat kampung di Selama, Perak.. Rumah Tok Wan dan Tok sebelah Puan Emak. Special-nya raya tahun ni adalah raya pertama untuk Si Kecil Amni.. Hoo-yea!!! Seronok sangat kot dia.. Sebabnya orang ramai dan dia dapat banyak duet raya.. Dia kenal duet ok..



Si kecil Amni!!


Ok-la..jom sambung raya lagi.. Selamat Berhari Raya!!! Maaf zahir batin atas semua kesilapan aku..

No comments:

Post a Comment