Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Wednesday, September 29, 2010

imma stalker

Like!!Like!!Like!!

Apekah??ehehehe..Macam biasa. Thru facebook aku akan jadi stalker. Siapa orangnya??Ade la seorang kenalan masa aku praktical dengan sebuah company contractor dulu. Sampaikan aku keje balik kat company yang sama lepas abis belajar kiterang masih berkawan. Bezanya cuma masa kerja permenant kat company tu, kiterang dah tak close macam masa aku praktical.

Apenya tak close, aku lalu depan dia, dia buat tak tau aje. Padahal satu company. Walaupun kiterang jaga projek lain-lain, tapi projek kiterang dekat-dekat la jugak. Aku jaga projek dekat Kulim, dia pulak jaga projek dekat Bukit Minyak. Mean kiterang kene selalu berurusan lah. Kadang-kadang aku akan direct deal dengan dia. Tapi bila perasan perangai dia macam pelik-pelik nak tak nak bercakap dengan aku, aku suruh orang lain aje yang deal dengan dia.

Ade orang yang perasan kejadian kiterang tu.Aku diamkan aje lah. Tiba-tiba aku dengar dia bagitau kat orang yang aku pernah menangis sebab dia..eeeeuuuuwwww....Please la..tak mungkin berlaku ok. Untuk engkau?????OMG..Lepas cerita tu, terus aku buat tak tau dekat dia. Semua hal kerja aku suruh orang deal dengan dia. Memang aku tak mau langsung deal dengan dia. Biarlah orang nak kata apa. Kira aku berdendam dengan dia la ni. Suka-suka nak burukkan nama baik aku..ehehehehe..

Sekarang dia dah kahwin. Aku tau pun dari facebook la. Sampai hati tak jemput..ahaha...Thats why la aku kata "imma stalker"..wink..wink..wink.. Aku doakan yang baik-baik aje la untuk dia dan keluarga.

No comments:

Post a Comment