Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Monday, September 27, 2010

Mode: Raya

Macam biasa la.. Selagi raya 30 hari ni tak abeh, misi menyerang rumah orang dan diserang orang untuk aktiviti "open house" dilancarkan. Setakat yang termampu beberapa rumah aje aku dapat datang. Thanks to mereka-mereka yang jemput aku datang ber-rumah terbuka. Untuk mereka-mereka yang aku tak dapat datang, maafkan daku ye.

Tahun ni aku tak ada buat "open house" nih. Sebab rumah aku dah memang open untuk kalian datang beraya..weee...Jemput datang aje. Kalau nak datang inform dulu. Boleh aku prepare apa-apa yang patut. Tapi kalau tak inform aka datang terjah aja, jangan salahkan aku kalau korang kena makan kueh raya aje nanti..hehehe..

No comments:

Post a Comment