Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Tuesday, April 6, 2010

~ update & my 1st follower ~

ha, cik niena..kan aku da kate.komitmen aku low untuk ber-blog nih..tapi baru 1 week kan aku tak update.maklumlah..konon-konon aku sangat sibuk.macam entry sebelum ni.tapi masih sempat lagi untuk menebus kesilapan.eh..silap ke?silap la jugak kot untuk kau yang menjadi follower aku..

mulanya niat aku nak buat 2 entries yang berlainan untuk tajuk diatas.tapi memandangkan macam boleh disekalikan ,maka wujudlah hanya entry ini.

tahniah untuk kau wahai cik niena bff kerana menjadi pengikut-blog aku yang pertama (setelah dipaksa oleh cik bff ini untuk war-warkan blog aku). mesti kamu cuba-cuba mengikuti dengan lebih lanjut perkembangan terkini blog aku. aku akan berusaha lebih lagi untuk meng-update..semoga berjaya untuk aku!!!

No comments:

Post a Comment