Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Tuesday, April 20, 2010

~ S.E.N.T.A.P ~

Haih-la..pe hal nak sentap-sentap pulak nih??tapi serius.memang tersentap p0n..aduyai.tapi kenapa eh?tak mungkin kot..

tolong bagitau aku wahai orang yang kenal aku.siapa aku sebenarnya?macam mana cara aku?perangai aku?diri aku?tiba-tiba aku macam tak kenal siapa aku?*haih-la lagi.

okla..okla..biarkan mereka bahagia.mereka ada kehidupan mereka sendiri.mereka tak attach dengan aku pun.kehidupan dan kebahagiaan itu milik mereka.tapi boleh ke aku diam buat tak tau?perkara ni dah lama.tapi aku fikir lagi.dah tu nak sentap-sentap pulak.apa da hal?tak paham!!!

1 comment: