Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Sunday, July 31, 2011

Ketenangan Bertenang

Keadaan semakin tenang. Alhamdulillah walaupun kekadang ada makhluk bikin onar nak gugat ketenangan ni, tapi aku berjaya berfikiran positif. Syukur sangat w0h. And walaupun kerja semakin banyak, jadual semakin padat, aku masih lagi tenang.. Suka sangat kan~

Sekarang aku dah mampu nak tersenyum gedik-gedik. Bak kata officemate, sampai ke telinga senyum..hehehe.. Sebabnya ketenangan yang ada sekarang buat aku rasa bahagia. Boleh?? Hahaha..boleh aje kalau aku nak kan. Bukan nye aku kacau orang. Aku yang senyum. ;)

p/s: Entry sekarang semua pendek-pendek kan.. Sebabnya ada orang sibuk nak stalk aku sekarang. Nanti aku usahakan sesuatu. Mungkin idea untuk privatekan blog ni.Hm~~

No comments:

Post a Comment