Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Wednesday, October 20, 2010

Mengantuk

Haih..Ape pulak la entry ni ye.Sampai-sampai office terus bukak c0mp then buat entry ni.Pepagi hari dah buat statement yang tak beri motivasi langsung..uuuu...

Seyes aku memang mengantuk sekarang ni. Memang la semalam tidur agak awal (terlelap while sms-ing), tapi tahap mengantuk pagi ni macam ape tah. Masa drive datang keje tadi p0n boleh ter-khayal kejap. Nasib la tak ada apa-apa yang buruk jadi. Alhamdulillah..

Semalam macam agak panas. Rasa rimas aje aku tidur. Tempat tidur dah berubah-rubah. Dari tidur dalam bilik aku sendiri, aku pergi tidur kat ruang tamu. Agak 15minit, aku bangun pulak tidur dalam bilik adik aku. Gaya tidur atas katil tak yah cakap la kan. Tunggu nak terjatuh katil aje (dah la katil adik aku tu tinggi). Memang berpusing-pusing atas katil tu. Panas kot. kejap-kejap aku terjaga. Rasa macam lama dah tidur. Tapi bila tengok jam awal je lagi. Adalah aku terjaga pukul 12++pm, 2++am, 4++am and last sekali bila alarm berbunyi pukul 545am. Tu memang aku snooze 10minit la.uhu..

Bangun tidur aje abeh sakit-sakit gigi aku. Kuat sangat ke aku ketap gigi semalam? Kuat la kot kan. Kalu tak tak adelah sakit. Tu habit aku bila tidur. Suka ketap gigi sambil keluarkan bunyi geseran gigi.. auww..memang sakit..Ada idea untuk elakkan ketap gigi??

No comments:

Post a Comment