Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Monday, March 29, 2010

Selamat Datang Kepada Aku~~~

Demi permintaan BFF, Cik Niena, blog ini wujud.. Semangat nak aku buat blog jugak. Katenya aku banyak cerita yang nak dikongsi.. Jom kite tengok banyak mana la cerita aku ni.. uhuhuhu...

Inilah Cik Niena yang dimaksudkan...

Kepada anda2 yang membaca blog ini, selamat membaca dengan senang hati.ok !!! Kepada diri aku pulak, selamat ber-blog. Semoga blog ini update selalu..uhu... ;)

1 comment:

  1. gle dowh gamba buruk muka gelap...kasi edit terang cikit la woi...huhuhu

    ReplyDelete