Its Me

My photo
Hamba Allah yang lemah, anak kepada Encik Ayah dan Puan Emak, adik kepada Puan Along dan Encik Abang Ipar, kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki, aunty yang sangat debomm kepada Si kecil Amni dan Nani, kawan yang sangat best kepada ARBLO, BFF dan semua kawan-kawan serta pekerja yang tersangat-lah rajin kepada bos..ehehe...

Tuesday, June 14, 2011

Oh.. Fragile-nya

Hari ni dah 2 kali hati aku tiba-tiba tersentuh la pulak. Bila dah tersentuh tu, boleh pulak dengan tiba-tiba jugak mata aku bergenang dengan air. Mai dari mana tah..uhuhu.. Fragile sungguh hati aku hari ni. Kenapa ye kamu wahai hati?? Kejadian berlaku masa lunch tadi dalam bilik fail (kantoi makan dalam bilik fail..ehehe..). Officemate aku ah start dulu. Bukak cerita pasal kehidupan. Dah pulak tu cerita kehidupan tu berkait dengan aku. Harus la jiwa ni tersentap segala bagai. Nasib bergenang-genang je air tu dekat kelopak mata. Kalau jatuh terus, malu i (hoh.."malu i"???lama tak dengar ayat tu.. Rindu..rindu..rindu..sila cakap ulang-ulang kali dekat saya..please...please...;P ).

Dan kali kedua adalah beberapa minit yang lepas sebelum aku buat entry ni. Aku tengah layan lagu "Cinta Teragung" nyanyian Hazama AF. Macam tercabar-cabar pulak dengan lirik lagu tu. Tu yang buat hati sentap nih. ehehehe...

Apa-apa hal pun, semua yang baik-baik untuk aku.. amin...

No comments:

Post a Comment